آیهان فرشته کوچولوی مامان بابا

زیارت رفتن نی نی قشنگه

1391/11/22 19:10
نویسنده : مامانی
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رؤیای شیرین مامان. بازم یه روز دیگه گذشت و تو الان 11هفته و7 روزته یعنی فردا وارد هفته 12 میشی. آره عزیزم این کار هرروز مامانیه که میشینه و به تقویم زل میرنه و آرزو میکنه روزهای تقویم تند تند بگذرن وزود بزرگ بشی که بتونی بیای پیش ما. امروز بردمت با خودم زیارتگاه کلی واست دعا کردم از خدا خواستم که از تو محافظت کنه و به من وبابایی توانایی بده که بتونیم  وقتی به دنیا اومدی ازت خوب محافظت کنیم و بزرگت کنیم و واست وسایل آرامشتو فراهم کنیم و مهم تر از همه بتونیم خوب تربیتت کنیم. و خدارو شکر کردم که نعمت پدر و مادر شدن رو به ما هدیه داده واسه بابایی هم دعا کردم که خدای مهربون همیشه جسم و روح سالم بهش بده که کنارمون باشه.

                                       تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایمان
4 اسفند 91 18:05
سلام مجدد به خدا ما هم دلمون تنگ شده انشاالله به زودی همدیگر رو می بینیم معصومه جان به خدا قسم نمی دونی چقدر خوشحال شدم همیشه خوش خبر باشی عزبزم در ضمن این نظر که میدی نظر مخفی نده بزار همه بدونن که مامان شدی یاشه.ناقلا چرا نمی گفتی اگه ابمان وبلاگ نداشت ما از کجا می دونستیم .
هیراد و عمه لیلاش
4 اسفند 91 21:06
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما