آیهان فرشته کوچولوی مامان بابا

تقدیم به بهانه ی زندگیم

1392/1/27 13:48
نویسنده : مامانی
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

آنیل قشنگم ... مهربون من...

امسال با وجود تو  گویی بهار و عید و نوروز برایم رنگ و بوی دیگر گرفته است...

 تو تمام خواسته ی من از خدای مهربانی

تو خلاصه ی همه ی خوییهایی..  تو بهترین عیدی امسال منی امسال من با عشق به تو شروع خواهدشد.

نوروز پیام آور مهر است که مرا وامیدارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم....

آنیل عزیزم بهانه قشنگ زندگیم...

امیدوارم که روزهای باقیمانده انتظارت هرچه سریعتر بگذرد ومن بتوانم عاشقانه تو را در آغوش بکشم وبه تو مهر بورزم

                        تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آشنا
24 اسفند 91 11:31
سلام سلام به خدا که چه زیبا وبی صدا می آفریند سلام به کودکی که آرام در وجود مادری بزرگوبزرگ می شود وسلام به مادری که چه عاشقانه برا تولد وجودی از عمق وجودخود مایه می گذارد سلا به آنیل کوچولو و......وجودشان مبارک.........
انا
24 اسفند 91 12:03
سلام انیل من انا هستم از اینکه داری میای خیلی خوشحالم بیایی باهم بازی میکنیم مراقب خودت ومامانت باش