آیهان فرشته کوچولوی مامان بابا

تعیین جنسیت نی نی قشنگه

1392/3/3 19:18
نویسنده : مامانی
3,761 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

سلام مهربونم امروز١٠فروردین٩٢ روزی بود که من وبابایی بعد ازکلی منتظر گذاشتن عمه ها وخاله ها ومامان بزرگها و با اصرار  اطرافیان تصمیم گرفتیم برم سونوگرافی تا ببینم نی نی قشنگم دخمله یا پسلمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

(ازونجایی که من وبابایی با کلی ذوق و شوق ١٦ اسفند هم سونوگرافی رفتیم اما جنابعالی به دکتر پشتتو کرده بودی آقای دکتر نتونست بفهمه پسری یا دختری بابایی هم که داشت تو مانیتور نگات میکرد فقط مشغول شیرجه زدن بودی 0343.gif

بدون اینکه نگاهی به ما بندازی تا ببینیمت. قربونت برم الاهی بچم کمرو بود آخه) خلاصه سرتو درد نیارم سر راه باباجون واسه من یه لیوان بزرگ بستنی با موز گرفت12.gif جات خالی همشو خوردم که نی نی قشنگم توی سونوگرافی این بار خودشو به ما نشون بده. وقتی رسیدیم سریع رفتیم داخل یه خانوم دکتر مهربون  شروع کرد به سونو من که داشتم مانیتور رو ونگاه میکردم و چشمم به دهن خانوم دکتر بود. یهو گفت  بله باید بگم یه پسر خوشکل داری اینم دستاشه وای فدات  بشم داشتی واسمون دست تکون میدادی500.gif

 ٥تا انگشتتو دیدم بعدم قلب قشنگتو نشونم داد وای  دلم ریخت .باباجون هم از دیدنت کلی ذوق زده شد. بعدش زنگ زدم مامان هاجر و بعد مامان فاطمه وخبر پسملی خوشکلمو بهشون دادم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)